Kun je een emailadressenbestand maken dat je in kunt lezen in outlookmail bij "Aan :"?

ik wil geen groep aanmaken in outlook, want dan krijgt iedereen een welkomstmail. Misschien kun je een (extern) bestand maken van de gewenste emailadressen en die in zijn geheel invoegen

een week geleden
in: Internet
Amadea
een week geleden
Dat kan, maar het account wordt geblokkeerd als er aan meer dan een bepaald aantal mailadressen wordt gemaild. Dus het zal - afhankelijk van de hoeveelheid - in delen gesplitst moeten worden.
Ikhebgeenidee
een week geleden
Houd rekening met AVG/privacy. Niet iedereen zit er op te wachten om mailadressen van anderen te zien. En vanuit AVG zijn daar ook regels over.
snelgoed
een week geleden
Hoe doe je dat dan amadea?
TurfGraver
een week geleden
Met word (inhoud mail) en excel (lijst met mail adressen) kun je mailmerge (ff googelen) doen.
Utrecht
een week geleden
Google Groups
Amadea
een week geleden
Wel door het aanmaken van groepen. Dat leidt echt niet -zoals jij denkt -, tot het toegezonden krijgen van een welkomstmail. En denk eraan dat je BCC moet gebruiken, want dan zijn de adressen onzichtbaar.
snelgoed
een week geleden
nagevraagd bij microsoft of dat uitgezet kan worden, maar zij melden dat het standaard in het systeem zit en dus niet uitgezet kan worden. wel bedankt.
ook turfgraver : ga ik proberen

Geef als eerste antwoord